和訳がんばるサイト

和訳の意味が通ってない これからがんばります

Holy Esque_Hexx

Dark reveal, love you broke the only feel
暗闇を暴き、君が感じたただ一つの愛を破る

In the cold, now you'll understand
寒さのなかでもう君は分かるだろう

Troubled tides that I truly am
私が困難を切り抜けると

World without end, now my life is yours to lend
終わりなき世界で今や私の人生は君のもの


Now I know, there's a storm on the road
私達の進む道に嵐があることなんて知ってる

Trembling ground, oh my heart fears the sound
揺らぐ地面に心は音を恐れ

I've found -- all I need
もう見つけた 望むものすべて

On this black spindled way
黒く細長い道で

Falter on, that storm will pass someday
つまずいても嵐はいつか過ぎ去る


Fade, into truth - my falling eyes
真実に消えていく 私の視力が落ちていく

Break, through a sin - my plead dies
罪を犯し 私の願いは死んだ


Nightmare sound, death played down
悪夢は死を軽視しているよう

All those dreams that I let her know
私が彼女に伝えた夢

Forever found, a romance crowned
ロマンスが最期を飾る

Now take my hand and don't you let it go
私の手を取って、行かないでくれ

Gates of fate, steel tears shake
運命の扉に鋼鉄の涙がこぼれ落ちる

Down your face and I let them fall
顔を下げて彼らを突き落とす

Hexx is here, the constant fear
Hexxはここにいる、絶え間ない恐怖がある

Cruel past ways won't break my light in the dark.
無慈悲な道は暗闇で私の希望を打ち砕きはしない