和訳がんばるサイト

和訳の意味が通ってない これからがんばります

Alan Walker_Faded

You were the shadow to my light
僕と君は光と影のようだった

Did you feel us?
君もそう感じたかい

Another star
他の光によって

You fade away
影は消えてゆく

Afraid our aim is out of sight
僕らの生きる意味は見えないらしいけど

Wanna see us
見てみたい

Alight
輝く姿を


Where are you now?
どこにいるんだ

Where are you now?
Where are you now?
Was it all in my fantasy?
すべては幻想だったのか

Where are you now?
Were you only imaginary?
君も夢幻だったのか


Where are you now?
Atlantis
Under the sea
Under the sea
海に沈んだアトランティス

Where are you now?
Another dream
他の夢

The monster's running wild inside of me
僕の中で怪物が暴れてる

I'm faded
消えてゆく

I'm faded
So lost, I'm faded
見失い、消えてゆく

I'm faded
So lost, I'm faded


These shallow waters never met what I needed
浅瀬では足りない

I'm letting go a deeper dive
もっと深くないと記憶を手放せない

Eternal silence of the sea. I'm breathing alive
永遠に沈黙が続くこの海でなら僕は生きていける


Where are you now?
Where are you now?
Under the bright but faded lights
消えかかる光の下で

You've set my heart on fire
君が僕の心に火をつけた

Where are you now?
Where are you now?


Where are you now?
Atlantis
Under the sea
Under the sea
Where are you now?
Another dream
The monster's running wild inside of me
I'm faded
I'm faded
So lost, I'm faded
I'm faded
So lost, I'm faded