和訳がんばるサイト

和訳の意味が通ってない これからがんばります

Luna Del Rey_Put Me In A Movie

Lights, camera, acción
ライト、カメラ、アクション

If he likes me, takes me home
彼が私を好きなら私のこと家に連れてって

Lights, camera, acción
If he likes me, takes me home
Lights, camera, acción
If he likes me, takes me home


Come on, you know you like (good) little girls
おいで、あなたは幼い女の子が好きなんでしょう

Come on, you know you like (good) little girls
You can be my daddy
私のパパになれるよ

You can be my daddy


Lights, camera, acción
He didn’t know he’d have this much fun
彼はこんな楽しみがあるって知らなかった

Lights, camera, acción
He didn’t know he’d have this much fun
Lights, camera, acción
He didn’t know he’d have this much fun


Come on, you know you like (good) little girls
Come on, you know you like (good) little girls
You can be my daddy
You can be my daddy


You're my little sparkle jump rope queen
あなたはきらめく縄跳び女王

You're my little sparkle
私の小さなきらめき

You're my little sparkle jump rope queen
You're my little sparkle


Lights, camera, acción
You know I can’t make it on my own
私が自分でできないって知ってるでしょ


Put me in a movie
私を映画に出してよ

Put me in a movie
You can be my daddy
You can be my daddy
Put me in a movie
You can be my daddy


"sparkle jump rope queen"=lunaの昔のハンドルネーム的なもの