和訳がんばるサイト

和訳の意味が通ってない これからがんばります

Nickelback_Savin'Me

https://youtu.be/_JQiEs32SqQ

Prison gates won't open up for me
地獄の扉は開かない

On these hands and knees I'm crawlin'
四足で這って

Oh, I reach for you
君に手を伸ばすよ


Well I'm terrified of these four walls
冷たい壁が恐ろしい

These iron bars can't hold my soul in
鉄格子は私の気持ちを抑えられない

All I need is you
私が求めるのは君だけ

Come please I'm callin'
お願いだから来てくれ

And all I scream for you
君に叫ぶよ

Hurry I'm fallin', I'm fallin'
はやく、私は壊れてゆく


Show me what it's like
教えて

To be the last one standing
最後まで耐える方法を

And teach me wrong from right
善と悪の違いを

And I'll show you what I can be
なにができるか見せるから

And say it for me
私のために教えて

Say it to me
言って

And I'll leave this life behind me
この人生を捨ててゆくから

Say it if it's worth saving me
私を救う価値があるのなら


Heaven's gates won't open up for me
天国の扉は開かない

With these broken wings I'm fallin'
折れた翼で落ちて

And all I see is you
君だけを見ている


These city walls ain't got no love for me
冷たい壁には愛がなく

I'm on the ledge of the eighteenth story
18番目の棚にいる

And all I scream for you
君だけに叫ぶ

Come please I'm callin'
お願いだから来て

And all I need from you
君だけを望んでる

Hurry I'm fallin', I'm fallin'
はやく、私は落ちてゆく


Show me what it's like
教えて

To be the last one standing
最後まで耐える方法を

And teach me wrong from right
善と悪の違いを

And I'll show you what I can be
なにができるか見せるから

And say it for me
私のために教えて

Say it to me
言って

And I'll leave this life behind me
この人生を捨ててゆくから

Say it if it's worth saving me
私を救う価値があるのなら


Hurry I'm fallin'
落ちてゆく、落ちてゆく


And all I scream for you
君だけに叫ぶ

Come please I'm callin'
お願いだから来て

And all I need from you
君だけを望んでる

Hurry I'm fallin', I'm fallin',I'm fallin'
はやく、私は落ちてゆく

Show me what it's like
教えて

To be the last one standing
最後まで耐える方法を

And teach me wrong from right
善と悪の違いを

And I'll show you what I can be
なにができるか見せるから

And say it for me
私のために教えて

Say it to me
言って

And I'll leave this life behind me
この人生を捨ててゆくから

Say it if it's worth saving me
私を救う価値があるのなら


Hurry I'm fallin'
落ちてゆく、落ちてゆく


And say it for me
私のために教えて

Say it to me
言って

And I'll leave this life behind me
この人生を捨ててゆくから

Say it if it's worth saving me
私を救う価値があるのなら