和訳がんばるサイト

和訳の意味が通ってない これからがんばります

Ruelle_Monsters

You've got no place to hide.
君は隠れる場所を失った

And I'm feeling like a villain, got a hunger inside.
僕が悪役にでもなった気分だ

One look in my eyes,
一目見て

And you're running cause I'm coming going to eat you alive. Ah ah ah oh
僕は君を食べようとして、君は走り出した


Your heart hits like a drum, oh, oh oh
君の心臓はドラムのように跳ねる

The chase has just begun, oh, oh, oh
追いかけっこのはじまりだ


Monsters stuck in your head
君の頭に蔓延る怪物

We are, we are, we are
僕たちは

Monsters under your bed
君のベッドの下の怪物

We are, we are
僕たちは

We are monsters oh, oh
僕たちは怪物だ

We are, we are, we are monsters oh


Ah ah oh ah ah - one misstep, you're mine
一度つまずけば、もう僕のものだ

And you better stay clever if you wanna survive
生きたいのなら利口でいて

Once you cross the line
一度線を越えたら

You'll be wishing you would listen when you meet your demise
死を向けたときに耳を傾けたいと思うだろうから

Ah ah ah oh


Your heart hits like a drum, oh, oh oh
The hunt has just begun, oh, oh, oh
狩りのはじまりだ


Monsters stuck in your head
We are, we are, we are
Monsters under your bed
We are, we are
We are monsters oh, oh
We are, we are, we are monsters oh


We never shoot to stun, we're kings of the killing
気絶させたりはしない、僕らは殺しの王様だから

We're out for blood, we'll take them one by one
僕らは血を求めてる、一つずつ取っていく

We're kings of the killing, we're out for blood
僕らは殺しの王様で、僕らは血を求めてる

We never shoot to stun, we're kings of the killing
We're out for blood, we'll take them one by one
We're kings of the killing, we're out for blood


Monsters stuck in your head
We are, we are, we are
Monsters under your bed
We are, we are
We are monsters oh, oh
We are, we are, we are monsters oh
Ah, ah, oh, ah, ah
Ah, ah, oh, ah, ah